איך קורס אילוף כלבים יחזק את הקשר בינכם לכלב שאימצתם

קורס אילוף כלבים לבעלי כלבים נועד למי שמעוניין לאלף את כלבו, ליצור בינו לבין כלבו יחס נכון של כבוד וחיבור יציב ואמיתי

 

 

השקעה יוצרת חיבור

אהבת אדם וכלבו היא ממש כמו בחברות בין בני אדם. כמו בין חברים ככל שתשקיע יותר בחברים שלך, תבלה איתם יותר שעות, תעניק להם חום, תלמד אותם ואת ההתנהגות שלהם וכיצד לתקשר איתם נכון יותר כך תאהב אותם יותר והם אותך - כך הכלבים. המטרה שלנו כבעלים היא להכיר אותם ברמה הגבוהה ביותר. לדעת מה כל תנועה וסימון שלהם אומר, איך להנחות אותם כך שהם יקשיבו, כיצד לגרום להם להיות ממושמעים ולבטוח בנו באופן מלא.

להוציא את המקסימום מהכלב שלך

כל כך הרבה חכמה ותבונה קיימים בכל כלב; נדיר מאוד שבעלים של כלב מצליח להוציא ממנו את המקסימום האפשרי שלו - וחבל. לדעת לאלף את הכלב שלך, פירושו לדעת להוציא מהכלב שלך יותר, ליהנות ממנו יותר ולקבל ממנו יותר.

נוחות לפני הכול

כלב שנעים לך להסתובב איתו בכל  מקום הוא כלב שאתה אוהב יותר. כלבים שנובחים על הזולת, שרצים ברחוב, שעושים צרכים בתוך הבית הם כלבים שאנחנו פחות מחוברים אליהם. כלב שנעים לנו להיות אתו כל הזמן הוא כלב שאנחנו אוהבים הרבה יותר. לכן כל כך חשוב ללמוד קורס אילוף כלבים כשאתה בעלים של כלב - על מנת שתוכל לקבל כלב נוח ונעים, כלב רגוע שטוב לו וטוב לנו אתו.

להצחיק את החברים והמשפחה

בואו לא נשכח! נכון כיף כשיש כלב כי יש חבר נאמן ואהוב ויש את מי לפנק וגם יודע להחזיר אהבה, אבל כלב גם יכול לשעשע ולעשות תעלולים וטריקים מצחיקים ומרתקים. בעזרת אילוף של הכלב שלכם תוכלו להצחיק את הסביבה, להרשים את המשפחה והחברים ובעיקר ליהנות ממה שאתם משקיעים בו כל כך הרבה.

עבודה עצמית

בסופו של דבר, בקורס אילוף לומדים שהתנהגות הכלב היא רפלקציה של התנהגות הבעלים. אילוף כלבים מעורר בנו את הצורך לחזק את הביטחון שלנו בעצמנו, להיות אסרטיביים ונחושים, לדעת לשלוט על חששות ולהיות רגועים. אילוף הכלב שלנו בסוף הוא החינוך שלנו את עצמנו.

למידע נוסף והרשמה לאילוף בכלביית שילובים

 

 

  • ‫יוסף רן‬‎ חמישי, 02 נובמבר 2017

    שלום רב אשמח לקבל מידע נוסף [email protected]

  • איתן שלישי, 13 נובמבר 2018

    נראה מצוין, מצאתי אתר בו יש עוד הרבה מאלפים לכלבים אולי כדאי לפגן שם גם
    אילוף כלבים

השאר תגובה

Guest שבת, 27 יולי 2024